Resultatet

Heej!
 
ÅÅ fyfan va god maten blev igår! Mums! Efter maten for jag hem till mig där oskar och jonte satt och vänta på mig i soffan! Så umgicks med dom hela kvällen, typ såg film å gick ut å blev kastad i snön osv... xD
 
-
Ställde väckaren på 9 imorse för att fara in med paula till stan och jobba med att dela ut flygblad i 4 timmar, gick fram och tillbaka i stan säkert 100 gånger, otroligt ont i fötterna har jag och en massa blåsor under fötterna.. skönt.. Men de va iaf rätt roligt, ska alltid ta blad av folk på stan i fortsättningen, de känns verkligen jätte otrevligt de människor som ba kolla bort å it sa nå man ba.. men jahaaa!!!..
 
Har duchat åså, ska hämta lillebror på vallsberget sen ikväll far jag till paula å har filmkväll, mys!
 
Ha en bra lördag!
 
 
Bilder från igår
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: