Let the music guide us

Halloj!
 
Gjorde en massa roliga saker med mina homies igår, for först till gustavs jävla fina hus! Och hängde där ett tag sen kom Stefan Oskar och Mattias och var med oss också! Så då for vi ut på stan och körde runt och träffa folk osv!

Sen skjutsade världens bästa Jonte hem mig med moppen! Jäävulskt kallt var det men det funkade haha, känns tråkigt att snart inte kunna köra moppe nå mer..  
Men iaf.. sen ett tag efter jag kommit hem kom Robin hit och sov hära, nu har han farit hem och jag har duschat och förbereder mig för myskväll,
känner för att se typ någon disney film haha! Såå tips på bra disney klassiker kanske? Och imorgon har vi skolfoto.. haha uuusch, hate it! 
 
Pusshej!
 
 

Postat av: Linnéa Alpsten

Härlig bild! Hoppas du får en bra vecka :)

2013-09-08 @ 19:36:58
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha Jonte :D

Svar: ? :)
Lina

2013-09-09 @ 17:42:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: