BESTÄLLT!

heii


mamma vart extra snäll så vi har suttit hära och beställt lite kläder från ellos :) Längtar tills de kmr! Då kmr he bilder :)



jaja ikv har jag då hunnit baka sockerkaka så sitter å käkar den nu Mums! ;)


Jaja nu ska jag läsa igenom hk läxan, Har ingen aning vad vi ska göra för mat imorn ,men de blir säkert nå gott, tur att jag är i bästa gruppen, jag och olivia.. kan det bli bättre lixsom!? ;) 2 smurfar som lagar mat tillsammans! xD


yaa! SMURF POWER




Postat av: juliaericson

hejsan! jag startade precis min första frågestund på denna blogg, skulle vara sjukt kul om du hade lust att ställa en eller flera frågor i den? =) ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer.

länk till frågestunden; http://radiosignal.blogg.se/2011/september/it-dont-make-any-difference-to-me-one-love.html#comment



önskar dig en fortsatt trevlig dag :) kram

2011-09-15 @ 20:07:23
URL: http://radiosignal.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: