Friidrotts dag -.-'

Åhh ja ork it!!



Man var tvungen välja 2 saker jag valde kula och spjut.


Jag vet att jag suger på de! och därför HATAR jag att behöva stå där och kasta typ 1cm -.-


Lärarna typ


- men lina inte är de pinsamt


Ehh joo!? Ni behöver ju it stå där å göra de..

Kul att alla kommer stå å glo då man gör bort sig



Men.. Man måst ju så jag bryr mig it om ja kommer typ sist elr vad man nu säger

jaja ska sova nu. är så jävla irriterad pga mamma! -.-'



åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



sovgott!!!


Postat av: Anonym

Men Liiiinaaaa. Hell to the NO att din morsa är irriterande. Du har ju den coolast morsan i världen vetja !!

2011-09-13 @ 11:42:43
Postat av: SANNA

SV: Okej :) Jag gör mig iordning för dagen! ;)

Är allt bra med dig?



Kram

2011-09-13 @ 13:00:23
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

det är så att jag & 3 tjejer från min klass har hållit på med en 3 minuters lång film hela förra läsåret. Nu har den äntligen blivit klar och vi vill visa upp den för hela världen för att vi har jobbat så hårt med den, men jag visar bara upp den ifall några vill att jag ska göra det. Kolla i mitt senaste inlägg och säg om du vill att jag ska visa upp den. kraaaaam!

2011-09-14 @ 07:14:28
URL: http://heaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: