Dansens dag!

helloojjj


Underbart väder! For in till stan idag, skulle gå danståg och göra uppvisningar för att fira dansensdag som igentligen är imorgon men eftersom de är mer folk på lördagar så blev det idag ist! Det var perfekt väder också å allt va jätte kul! Men var riiiktigt nervös alltså.. jar ju vart sjuk ganska många gånger så trodde verkligen jag skulle göra nå fel.. hela jag skakade haha, men de gick superbra! Konsentrerade mig å allt blev perfekt.. är så glad haha ^^ Känner mig typ lycklig idag.., köpte också årets första mjukglass som vi avnjöt i solskenet.

Men här får ni bildbomb och video från dansen, lite dålig vinkel men ja.. ser ni allt folk! fatta nervös ja var..


Pusspuss, mer uppdatering sen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: