ge mig sommar!

hellooo


varit riktigt kasst väder idag.. vart är sommareeen

Kände mig också väldigt dum då jag var tvungen be william komma å hjälpa mig få moppen upp på stödet å sen trampa igång den... den var så tuung ja orkade den it xD Första gången så gjord han den, sen faila ja så den stannade å då fick ja hämta han igeen hahahha!

har typ it gjort så mycket idag men har gjort lite planer! Imorn ska ja se titanic 3D med paula på bio sen sova hos henne och imorn ska vi också göra en fotosession, om bilderna blir bra får ni se dom ( man får väl hoppas!) Sen på torsdag far ja å paula på valls :D 

Just nu dunkar jag musik och funderar vad man kan göra ikv, mormor är här å ska sova här i 2 dagar så fick go palt till middag! Göött! ^^

Jaja ni kanske int orkade läsa men, kanske kmr nå inlägg senare, puss


märkte att de ser lite ut som att ja klippt håret kort på vänster sidan haha skull ja passa i de måtro? ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: