Igår kväll..

Efter bion slutade så skulle ja å moa cykla å lämna cyklarna på sunes å sen få skjuts hem, då vi for på vägen så sa moa att de kom en bilså svänge upp på trottoaren, å bilen körde assakta bredvid å sen vare nån kille som skrek nånting osv sa att han skulle  komma och ta oss osvosv, blev asrädd å bara moa ring din mamma nu! men vi fortsatte cykla nån meter tills han svängde i ett hörn å vände bilen! Vi fick fan panik och slängde cyklarna i backen å sprang uppåt mot torget,var asrädd ifall han skulle komma tillbaka och båda stog och skakade som galningar, Fanns inte heller nånstans att springa in som...  Båda våra mobiler håll på att dö men vi hann ringa moas mamma som skyndade och hämta oss i stan. Sen lastade vi in cyklarna i bilen och for hemmåt..

man tror ju aldrig något sånt ska hända en själv tills de gör de, nu gick ju allt bra osv men ändå.

vetit om ni orkade läsa allt men lovade iaf skriva va som hände så ja...

Å jag hade ju värsta höga cykeln så fattade inte hur jag kom av den så snabbt hahah, We are ninjaas lixsom.. ni borde vara rädda! ;)


Postat av: Malin

Sv: Okaj:D Det låter chill:)

Jag har vart på påskmiddag och nu på kvällen så spelade jag fotbollsmatch:D



2012-04-09 @ 21:51:35
URL: http://maolions.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: