Påsk!

Gomorgon mina små kycklingar!♥ ( klyftigt va)

Vaknade iaf flr en stund sedan, solen lyyseeer så då mami kmr hem ska vi nog sätta oss ute i solen.. Hon tänkte också kolla om nån affär säljer hungerspelen 2 ( fatta eld) för iså fall ska hon köpa den till mig :D Måst fortsätta lääsaa...... har nog blivit beroende av dom böckerna nu.., men har iaf hittat en ny favvobok! yayyy
Känns som om ja vill sätta mig å läsa om hela 1an igen bara för att.. hahaha jajajajaj



Ikv har jag inga planer förutom att äta en jävla massa godis, vad ska ni göra ikväll?

Och nu nån dag så ska även ja å mamma fara å sola solarium! Tur man har världens bästa mamma♥

Ha en bra pååsk, pusspå er!



Btw! Fick sms idag från okänt nummer men tror de e en som ja känner men iaf..

okänd: tiena kekset sitter du här å sular <3

jag: HAHAHAH vem?

okänd: jävla ********

jag:vaa

okänd: han mobilrapa mig...

jag: aha o vems mobil?

Okänd: Klas klassons

jag: OK!
Jag: Han kan ju lära sig stava innan :pppp

Okänd: Vet!

Jag: Åsså gjorde du inte det... :ppppp

okänd: -.-

hahahha ibland kan ja va så roolig :')




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: