Baby doll doll doll rock'N roll roll roll

haiii
 
Paula kommer hit kring 8, å då ska vi babbla en massa, ta nåra kort säkert å kanske bada eller nå! ^^
 
har fixat mig lite nu å försöker fördröja tiden genom att ta nåra fula bilder som ni ser nedanför! Funderar också på om jag ska fara in och kolla nån dag om dom säljer nåra slags närings tabletter eller vitaminer eller sånt.. kan behöva det.
 
Annars då? Imorgon pratade mamma om att fara på phb, har ingen aning om det blir så, får väl se.
 
Justja, ni kan ju fråga något i frågelådan så hjälper ni mig fördröja tiden ännu mer, tack på förhand! ♥
 
 
kollade igenom bilderna å hittade då denna från midsommar, jag å mitt kusinbarn teo! Dom bor i malmö, alltså får vi inte träffa dom så jätte ofta, saknar dom så himla mycket, gölligöll!♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: