Jävla skolaa

okej känner att jag behöver skriva av mig nu så.. nu vet ni.
 
 
Alla  lärare klagar på mig heela tiden då vi får betygen, " Lina du räcker aldrig upp handen så jag vet inte vad du kan så måste alltid gå efter proven och då blir det svårt att nå höga betyg", MEN VAFAN I HELVETE,
Vet ni hur många gånger jag räckt upp handen och sen bara har lärarna sett igenom mig, åsså har " A-barnen" alltid fått svara, sen sitter jag där med handen uppe å då läraren tycker alla har fått svara så bara - ja nu börjar vi. Men hallååå, finns jag inte eller? verkar inte som det, vissa gånger har jag verkligen bestämt att nu ska jag visa att jag också kan, så kanske jag höjer mig tillslut, men ne.. aldrig.. som idag på gympan tex..  Där satt jag me handen uppe.. alla som hade handen uppe " tror jag, iaf dom duktiga.." Fick säga va dom ville, så då hade jag fortfarande handen uppe,å gympa lärarn ba " Aa men då börjar vi nu då" å varje gång han kolla så kolla han som igenom mig, som att han inte såg mig.. 
 
 
tack så  mycket, fattar ni inte att vi ger upp tillslut, kan prata för många då jag säger det, tillslut sitter man där å bryr sig it om att visa att man kan fastän man kan det, så ja.. tänk efter innan ni favoriserar era studenter.
 
tack o hej!
 
 
söt nasse får stå för bilden..
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: