Nolia

Tjeeeeenaree! Kom hem igår kväll, fullkommligt uttmattad osv.. stannade och besökte 3-männingarna på vägen också, å lekte me sam!Fett cool hund alltså ;)
 
Idag tog ja moppenin till stan, där hämtade jag upp julia och sen for vi till räkan å badade,solade osv. Var me oskar jonte å mattias också! Sen for vi till nolia å gick där ett tag,  sen hände it så mycke, for till farmor å käka å kom hem för ett tag sedan.Ska ta en dusch å sen blire väl å dra på mig mjukisarna å bara chilla sådär :)
 
ska försöka bättra på uppdateringen från å med nu! men nivet.. sommar vädret har preis börjat, å skolan börjar om bara nån vecka!? Försöker leva livet in i de sista nu haha!
 
ni får nå bilder från rättvik
 
plus en del saker ja köpt :) ha dock mer bilder i kameran men de får ni sen
 
å just ja! Gick in i en smink affär åsså kom hon i affären fram, hon va thailändare åsså börja hon säga hur vacker jag var och fråga om jag gick i skolan osv, jätte gullig, hon kunde it så bra svenska så man fick prata engelska, sen kom hon fram me en liten parfym test å gav mig den å ba shhhhh! hahah söt! ^^
 

Postat av: Fornebergaann

Sötnos!!!!!!!

Svar: Du med! ;)
Lina

2012-08-06 @ 10:09:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: