what happend yesterday? :)

hellloo!
 
Igår for jag till räkan kring 2, där mötte ja upp mattias oskar och jonte, så vi doppade oss men då vare iskallt så vi for upp till mattias å bada jacussi. Sen for ja å mötte upp paula i stan åsså käka vi på sunes, sen for vi tillbaks till mattias, å sen kom filip å jonte så då for vi ner å bada igen å det var fortfarande iskallt.. ( blev i puttad..) Då kom oskar åsså for vi å bada jacussi igen, sen såg vi tokyo drift i husvagnen.
 
Sen då vi skull köra hem så skull ja vända på gräset, men de var asblött så då slira mopeden åsså fick jag den över mig..lite ont i benet men de gick bra, haha!
 
Ikväll ska jag va med amelia, och vi kanske ska till räkan å sen får vi se om vi är me boysen också, kommer nog spendera kvällen där :)
 
 
så nu har ni lite info, ha de gött!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: