Blondiees

Tjääna!
 
Tycker gästbloggningen jag fick av Agnes var otroligt fin! Det får hon gärna göra om :D Tror dock att hennes ipone rättare fuckade upp visa ord.. ;)
 
Hade iaf askul igår, agnes skrev ju lite så orkar it heller gå in på så mycke detaljer, men innan ja for till agnes så var jag hos jesper ett tag sen skjutsade hans mamma mig till agnes. Och ja vi gjorde en massa saker, drog till jocke osvosvosvosv... Måste hitta på nå mer med min blondinfestis snart xD :P 
 
Å på onsdag kommer franskarna! Skulle bott hos olivia me dem men min fransk får sova här ist :)
 
 
Nu ska jag fara å äta hos mormor med my familia! Hörs later!
 
 
Å gick it sätta in nån mer bild än den där svartvita igår, då man tryckte på nån annan så kom de samma.. :(
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: