Juldagen

Hejsan!
 
Har ni haft en bra jul? Det hade jag! orkar it skriva precis allt jag fick men här är en del av sakerna!
 
• Justin bieber parfym, someday med duschcreme
 
• Conseler från makeupstore
• 2 filmer, Jag saknar dig, och sista transformers filmen!
 
• Choklad cremer från bodyshop
 
• Japansk körsbärs blomme tvål från bodyshop
 
• Presentkort på, bio3an, glitter, bikbok
 
• ett år frisurf på mobilen
 
• Massagekort
 
• underkläder
 
• chokladask
 
• ögon skugge paljett
• pengar
-
 
Agnes hade fått en nicki minaj parfym så nu tänkte vi att nu kan ju vi gå och sjunga beauty and a beat på gatorna! Fattar ni? ;)
 
Idag har jag bara gått omkring och slappat, sett tv.. Oskar kanske kommer ikv, å imorn ska jag gå på mellandags rean och sen blire nog å sova hos agnes!
 
Å justja! Skypade även me jesper igår, nog saknar jag han..♥ Är gode jobbigt eftersom i thailand är det 6 timmar frammåt, så då det är dag här så äre typ kväll där.. Så hinner it prata så mycket :s
 
aja han kommer hem om 2 veckor, de är iaf bra!
 
Pusspuss
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: