Grillkväll

halloj folket!
 
Kvällen igår va awsome! Var här ute å grillade med paula,oscar,amelia,oskar,mattias och isabella! :D
 
Men sen började det regna så vi gick in och hämtade saker sen for vi å badade, tänkte it doppa mig.. men det slutade med att oscar slängde i mig, sen skulle ja it doppa håret heller.. men de slutade med att alla killarna tryckte ner mitt huvud under vattnet...
hejn var oscars sång.. ( Hey i just met you! And this is craasy! So here's the water, doppa huvudet maybe?)
 
Sen for vi hem hit å såg film,  nobels testamente hette den och den va bra! Efter de fick ja köra oscars epa runt lite osv, och jag vaknade precis nu hahha!
 
 
Får se vad som händer idag..
 
Pusspuss
 
Tog inga bilder så lånade från Paulas blogg
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: