Då jag får barn..

... om de blir en tjej ska hon heta Afrodite!... hahah nu blev ni shockade va.. ni ba " men gud ska hon döpa barnet till afrodite!"

då ja sa de till oskar å dom börja dom bara skratta åt mig...

Okej tro inte att jag är dum i huvudet eller något sånt.. men har alltid tyckt Afrodite har varit ett sånt fint namn.. de klingar i mina öron haha ^^ Ni ba " Kbryyy" jajajja


-

Såg tv ett tag me jesper å william, sen for dom ut me nåra.. Då märkte ja att solen sken så ja drog på mig nå shorts å tänkte gå å sola på studsmattan... men jag gick in direkt för jag frös.

Nu har jag gjort moppe test, de gick dåligt som fan. Måste försöka nöta in dom nu.

Slår nog på en film senare och kollar om vi har nå gotta, ha de bäst!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: