Wohoo!

tjaainna!
 
Har nu fått de nya blogg.se plattformen, börjar lära mig mer och mer och det verkar riktigt bra faktiskt! :)
 
Körningen idag gick seriöst braa! Han var nöjd bara efter 20 min, klockrent ^^
 
Sen gick ja en sväng på stan å fick med mig en vit tröja från bikbok, sen fick ja lite underkläder av mami
 
Nu  ha vi handlat lite inför midsommar, då släkten å alla små kusinbarn kommer, kommer nog bli mycket lek och bus kan jag tänka mig! Men klart man ställer upp på det lixsom♥
 
Aja ska ta mig nå käk å göra några moppetester, ha de bäst!
 
Nån bild som mamma tog på mig då ja fyllde 15, nivet.. den årliga ( åh gud hon har blivit så stor) bilden..

Postat av: Martina

Guud vilken fin bild!! :)

Svar: Taack ^^ Du är fin Martina!
Lina

2012-06-20 @ 23:03:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: