Calippo shots! <3

Halloojj


Har för det mesta packat upp nya parfymer osv idag :) Sista dagen imorgon.. tråkigt :(

Amelia kom också in idag så då fick man träffa henne! ^^
 Efter att ha letat i cirka 100 affärer hittade vi den tillslut.. Calippo shots! Mmm yummiee ;)


Händer ikv då? Själv kmr jag nog sitta å skypa hela kvällen om jag känner mig rätt ;)

Puss på er!


Just de vet ni en sak... olivia kan bli riktigt läskig då hon är ute i friska luften..:O

som  ni kanske ser på bilden så tog ja bort de förra lacket å prövade det nya från opi! grymt fint vare ^.^

sne...


Postat av: Lisa

Säg till mig när du har lagt till mig så lägger jag till dig! :)

2012-03-15 @ 17:52:08
URL: http://lisaaabackmanss.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: