Ajaj

Hallojj
 
Inget speciellt har hänt denna dagen, lite planeringar åsådär. Imorn äre dans, på fredag efter skolan ska vi å intervjua! Kommer bli super spännande, har aldrig gjort en riktig intervju förr hehe ^^ Det är till ett so arbete som jag olivia och josefine ska göra!
 
Å efter intervjun ska ja på dans rep, sen lördag dans rep hela dagen fast ska smita iväg nån timma för att fara på öppet hus på strömbacka, å sen söndag äre showtime! Roligt!
 
-
 
Förövrigt så gör min rygg ont som fan, riktigt ont alltså. Orkar inte röra mig och får huvudvärk, vill till en sjukgymnast.. nu. Och mormor är dålig. Ja..livet är inte på topp just nu om jag säger så.
 
Ska gå å göra mig en fruktsallad nu, ha de!
 

Postat av: Anonym

Sök till victoria's secret fashion show här: http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=3161690&referer=3743893&rel=link

2012-11-22 @ 16:23:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: