Dreaming is beliving

Hajj!
 
Dagens höjdpunkt var helt klart dansen, känner att enda roliga dagen i veckan är torsdagar för då har vi dans, ehhe annars är jag lixsom forever alone framför datan varenda kväll. ( nolifer)
 
Trodde inte dansen skulle sitta alls.. men nu sitter den mycket bättre! På lördag äre uppvisning med min underbara grupp! Taggad till tusen :D
 
Ja vad ska jag mer säga? Har vart på dåligt humör hela dagen typ för ryggen värkeeer.. Annars så for ja ju på stan å shoppa me malin, de ägde. Fick med mig en party bh! ( kallar den de) Och en tröja från bikbok. Dock har jag ingen bild på tröjan men den kommer ni säkert få se någon dag. 
Nu ska jag sova, godnatt på er kära läsare!
 

Postat av: Linnéa Lindell

Hej, allt bra med dig? Du kanske vill köpa en ny och billig design av mig? Hör av dig sötis! :)<3

2012-11-29 @ 22:29:22
URL: http://linnealindells.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: