Happy hands and happy feet

Tjääna!
 
Skolan var helt ok! Innebandy på gympan.. alltså de enda jag typ känner att jag faktiskt kan vara bra på, så det var riktigt kul!  ^^  Dock så har vi bip test imorgon och är osäker på om min hals kommer klara av det.
 
Annars då, hade utvecklings samtal.. överlevde.. men känns ibland som att lärarna inte riktigt förstår..
 
 
Har pluggat lite nu åså, åsså har jag fått ett paket med 100 stycken piercing rengörnings pads typ. Perfekt! Så slipper jag stå och luta mig över handfatet varje morgon haha!
 
Men nu ska jag mysa på och göra chai te! Ha en bra kväll. Puss!
 
My darling! nä men.. en av mina älsklings skådespelare, det har iiinget med att göra med hans otroliga snygghet nejnej!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: