I DID IT!

Heii friends!
 
Halloween saken igår va riktigt kul! Först for vi ut å hämtade Emil, sen for vi till skolan där andra folk var åsså var vi där å drog omkring osv, sen for vi å hämtade josefine, felicia och lisa åsså for vi å såg skräckis hos amelia och myste på!
Ni måste se Fraigle, så otroligt bra!
 

Å sen idag for jag till paula å käkade nudlar å kyckling wok, åsså såg vi tv osv.. Å klockan 4 for jag in till stan med mamma och piercade naveln! Gud.. jag klarade det haha! Gjorde jävulskt ont just då dom nöp ihop skinnet och tryckte igenom, men jag blundade och ja, sen var det över! Gör ju förståss ont nu åså, men de går över!
 
Yayyy nu är ja piercad!! :D Å senare far jag nog till paula där vi ska se smiley å mysa på.
 
 
Puss!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: