Käre lille snickebo här kommer jag igen!

Hallojsan
 
Känner någon sorts glädje som jag bara vill sprida! ihhh exciting! 
 
 
Dansen var super kul, övade till showen  massa saker, efter dansen tog jag mig en promenad ner till mammas jobb där jag ännu en gång spanade efter persbrandh! Och nog fick jag se han allt! 
 
 
Sen köpte jag en vitamindryck,halstabletter, å lite frukt! Snart frisk! 
Naveln gjorde dock gaanska så ont idag på dansen, den "hindrade" mig lixsom att göra en del saker men det får an ju räkna med, får igentligen inte dansa alls men har ingen tid att hoppa över nån dans så showen å avslutningen och hela köret snart är.. Den blev lite röd men har tvättat den ordentligt nu så tror det är bra!
 
Nu ska jag se revange! Puss!
 
bild tagen för nåra veckor sen
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: