långt ovanför finns det ett land där man kan gå i sol på en strand

Halloj
 
Kände ni igen rubrik texten? Det hoppas jag, Iaf ni som har haft en barndom haha!
 
 
Blev ledig från skolan idag! Bussarna slutade gå pga blixthalka. Hade tagit mig till skolan ändå min våran mentor sa att vi it behövde komma så då blev vi lediga! Hhihi hon kan nog va bra ibland :)
 
Så har laddar ner film som ja nu ska lägga mig å se, ska sätta upp håret, göra te och bara mysa.
Har lust å se trassel igen! Den ägde ju! Hmm.. hihi får väl göra de ^^
Ha en bra helg allihopen! de är nu värda♥
 
The story begins with a light in your heart, a fantasy, a dream and a spark
Once you believe you are ready to shine
The princess inside you will show
You are the glow.
 

Postat av: Cassandra

sv: Haha exakt!
Såg att du tänkte se trassel, jag har sett den typ 5 gånger, och jag överdriver inte... den är sjukt bra ;)

2012-11-16 @ 13:11:02
URL: http://www.cassiiees.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: