When will you realise, that baby i'm not like the rest

Heii!
 
Intervjun vart bra! Tror faktiskt den här "dokumentären" kommer bli riktigt bra! Och de är jag verkligen glad över, och är glad över ämnet vi valde också eftersom det borde spridas mer information osv om det.
 
Annakarin var supersnäll och gullig så fastän vi inte hade träffats förr så gick det super bra,  lite pinsamt är det ju alltid från början men det släppte ganska fort! :)
 
Beställde pizza påvägen hem å klockan 7 drar jag iväg på dans rep. Awsome
 
 
Hejs!
 
Och eftersom det var så jävla jobbigt med redigerade bilder så får ni väl se en HELT oredigerad bild. Nöjd nu? 
 
 
 
Och en random suddig bild som blev
 
 
 

Postat av: Anonym

Det var inte så jag menade!! Förlåt om du trodde det, men jag sa att ni är så fina att bilderna inte behövs redigeras ;D

Svar: Aha, tack!
Lina

2012-11-23 @ 18:03:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: