I was here, i lived, i loved

Hejsan sötnosar!
 
Hade kul igår! Fixade ett skämt sår på oskar, ville först testa å se om jag kunde, sminkade osv.. exprimenterade på oskars arm haha!
Men sen tog vi kort å la ut på fb å drev me hans kompisar..
haha naww filip gick på att oskar hade snubblat på ett bananskal å fallit in i ugnen.. hahahhaha
 
 
 
Min mobil har börjat irritera mig otroligt mycket.. jävla skräääp...  Har pratat med josefine, å får se hur det blir. Kanske blir å fara till luleå town ikv å sova hos hennes mormor sen går vi på stan imorn? Annars om it de går får vi hitta på nå annat! 
 
Just nu står ja iaf å fixar mig med hög musik! Kör på en lite naturell/rosa sminking å en flätknut!
 
Puss!
 
lekte med camen

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: