When i look into your eyes is over

Hello people!
 
Har små pluggat ( kan man säga så?) Och nu ser ja lite tv osv..
 
For till stan med amelia efter skolan, å raggade priser till lotteriet, grymt mycket saker fick vi! Riktigt gulligt av alla affärer som sponsrade!
 
Sen tog vi 20 över 6 bussen hem. Har it gjort nå ikväll typ, fick föresten tillbaks min bokanalys idag, blev grymt besviken. Satsade på C, men fick D, det var tydligen twitter språk? Ett exempel enligt min lärare var att det inte stog " Jag tycker" Utan "Tycker att". Vafan?
 
Önskar faktiskt att jag gick på Christina skolan, såå mycket bättre där.
 
Aja ska kolla på lite klänningar nu, har hittat en supersnygg som kanske kommer bestäällas å ha på nyårsafton! ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: