halloj people

Kvällen spenderades som sagt hos oscar med amelia och han, fick åka dit med david och jesper sen kom de en massa mer folk så de blev lite trångt i epan,
då ja kom till oscar så såg vi ung och bortskämd, hahah de är ju gryymt roligt å bra :D Måste börja se de..
Sen for vi ut å bara gled omkring me oscars epa, mysmys, sen kom vi hem å höll på å däcka i soffan för skulle åka hem me jesper men han skulle it hem då, så då kom pappa å hämta mig ist
 
Bilder från då får ni imorn typ om ni inte följer mig på instagram " linanhs" där har jag lagt ut lite bilder!
 

Idag drar ja till jesper sen på kvällen ska jag nog till oskar å hitta på nå om han it sover..
 
pusspuss!
 
arkivbild
 
 
 


 

Postat av: molly

följ min kamp mot övervikten

2012-09-03 @ 09:52:55
URL: http://mollyssvikt.blogg.se
Postat av: tusse

Var gärna med i dagens blogg hos mig :)

2012-09-03 @ 11:26:10
URL: http://tussex.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: