Naww..

Klippte ju mig idag, och medans hon höll på i mitt hår kom det en ett "bud" med en väska å ba ja du har fått paket hära, åsså tog han upp en typ fullproppad påse från max med mat! Å i påsen var det en lapp från hennes pojkvän där de stog typ " Ditt blodsocker är lite lågt, så här får du mat så du klarar dig hela dagen,älskar dig"
 
Naww, seriöst hur sött!?
 

Klippte bara topparna å så, sen så har jag fått en tid till toningen, blir skönt å fått de bortgjort före praoen, hoppas bara jag blir nöjd då å att de it blir fult så måste jag fara å praoa så..! haha..
 
men nu ska jag å mami fara å spana efter pärsbrant, sen får vi se vad vi hittar på, å måste ringa farmor så jag kan fara å jobba ihop pengar hos henne imorn å ha med mig i helgen! Seriöst mina fria sms håller på å ta slut, måste köpa nya annars kan ja ju it kontakta mamma å så då vi är där..
 
 
Pusspuss!
 

Postat av: Anonym

"Annars kan jag ju inte kontakta mamma"....det gjorde du ju it heller...utan det var nog nån annan som du it kunde kontakta om du it hade fria sms, eller huur??
Hahahaha. =))

2012-09-24 @ 08:45:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: