Språk

  Hejsan!
 
Har elevensval, jag valde språk. Men ska skifta mellan språk och matte.
 
Just nu sitter jag å skriver på min svenska bok reccention hihi, eller inte precis just nu.. för nu bloggar jag ju ;)
 
Tog sprutan idag, ajjjj var en sån otrolig smärta.. sen då jag kom tillbaks så råkade johanna trycka där dom hade tagit, så det blev en reflex att jag skrev AJJJ, naw hon blev så förskräckt.. de var it meningen att skrämmas.. xD
 
Känns som hela kroppen är tung.. nästan som om jag hade feber men tror inte jag har det..
 
Är nog sprutan.. smärta i armen.. ni kan ju kolla på min instagram.. linanhs. Mamma om du läser det här, snälla gör god mat idag eller nå, känner att jag behöver få i mig mat innan jag svimmar.. och jag är värd de.. tog ju den där sista förbaskade sprutan! Aja nu får ja iaf inte livmoderhals cancer, de var ju bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: