Stan

Hellojj
 
Mötte upp farmor på stan idag och av henne fick jag 500 kronor, så jag köpte mig ett par vita skor som ser typ ut som convearse ( hur de nu stavas) men dom kostade bara 150 så de va ju ett bra pris :D
 
Sen fick jag med mig en svart blus från gina också! Å sen nån dag kanske jag ska beställa nåra toppar på interneet.. hehe..
 
Sen fikade vi även på waynes, älskar deras is te med peach smak! Vad vare peach betydde nu? typ persika elr nå sånt va xD
 
aa den måste ni iaf testa!
 
Ikväll ska vi nog till oskar med familjen, typ å basta elr nå :)
 
Ni får ha en  bra lördags kväll!
 
Puss
 

Postat av: Cassandra

sv; Haha jo jag med! Jag har också lärt mig att lyssna på det pga killkompisar, från början tyckte jag inte om dom så supermkt, men nu så! ;) Haha åh tack!

2012-09-15 @ 16:15:52
URL: http://cassiiees.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: