Svenska hollywood fruar!

Hej!
 
Sitter å dricker te och äter persika, tror iaf de är en persika.. hmm..
 
Ser också family guy å kollar bloggar och sånt, har pluggat också, förstår mig verkligen inte på skola, jag menar.. som om inte dom där (7?) timmarna på skolan räckte,så ska man plugga till prov och läxor då man kommer hem också + om man har träning osv blir det ganska stressigt..
 
Imorgon efter skolan blire å klippa sig, bara topparna å de nötta typ, sen ska vi boka tid för å tona håret mörkt! Hihi, känner för en förändring, och har verkligen velat pröva ha mörkare hår ett tag, vad tror ni? :)
 
Och på kvällen kanske jag å mamma far in till hennes jobb och kollar lite då dom spelar in filmen där, med mikael persbrant! :D och sen måste jag hitta en snygg vinterjacka också.. å sen blire å packa å plugga mer för påfredag far jag och julia till bästaste felicia i kramfors!
 
 
hihi puss!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: