So am i wrong

Heej
 
Mamma hämtade mig från skolan då vi hade en lektion kvar, och den lektionen var inte viktig. Mådde så himla dåligt, hade så ont i magen att jag knappt kunde stå, kände bara nä nu svimmar jag när som helst! det var obehagligt..
 
Har köpt med oss sallad hem så det blir en bra middag, ligger i soffan med värktabletter och ser film. Har ingen ork till något, men jag MÅSTE vara frisk till helgen!! Har så mycket roliga planer! Men det tror jag, var nog bara idag magen inte orkade hehe
 
Hade dock asrolig gympa idag, paddlade kanot! Gick lite sådära för jag och fanny haha! Men i slutet gick det mycket bättre, plus att vi nu snart på gympan ska få bowla så det äger!
 
blir och se film hela kvällen så kom gärna med filmtips!!
 
pusspuss!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: