Woooop

Fredag: Följde jesper till jävre och var med hans kompisar, vi körde till stan och var med en massa folk, kul å träffa mer foolk! Behövde verkligen komma ut :) Kom hem kring 1 typ! 
 
Lördag: Gick på stan med farmor fick med mig mina efterlängtade ballerinaskor och en väska! Taack farmor du är bäst ♥  Sen träffade jag Izabella på stan och vi gick omkring och träffa mer folk, sen följde vi med sebbe och max till sebbe och åkte runt osv haha, är hemma nu och har fixat mig och snart kommer massa
 
folk hit på förfest! Sen hämtar Sebbe mig och ja följder och är med izabella och alla dom resten av kvällen!
 
En awsome helt helt enkelt! Puuss på er readers ;*

Puss bellis♥
 
 
 
 

Postat av: Linnéa Alpsten

Najs :) Hoppas du får en bra söndag!

2013-08-24 @ 23:31:31
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: