Baby baby why can't we just stay together

Heii
 
Sitter med hög musik i lurarna å chattar!
 
 
 Har fått en ny favvo låt också, den är så härlig! :D hehe
 
Men ska nog börja gå upp å lägga mig i sängen å kolla på tv, är tröött.. å vill ha pengar på mobilen så man kan använda den... mitt fria internet är slut, + så vill ja kunna skicka mms, ringa osv, helst en ny mobil men Nääeee fick man det??! Känner seriöst att min snart ryker in i väggen, den laggar ihop sig,går it gå in på vissa appar för då startar hela mobilen om sig typ, å kameran suger!! Åå ja orkit, och nej tänker inte lämna in den på lagning igen eftersom det tar så jävla länge å då måste jag börja om från början å installera om allting igen.
 
ajaja nu ska jag sluta för ikväll.. sov gott!
 
Lyssna! Corona – Baby Baby
 
Tumblr_mbvv2x55e21rw1dhto1_500_large



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: