Hurry up and save me

hallå folket
 
Sitter med höög musik och bara gör ingenting haha, ikväll blire tacos till middag hörde jag, det klingade bra i mina öron!
Såg nån bra dansfilm, minns it va den hette men den va bra! Sen har jag suttit lite med elgitarren å spelat lite!
 
och jag undrar faktiskt huur jag ska orka med en skolvecka, är så trött.. men imorn äre iaf dans så de kanske får mig på ett lite piggare humör
 
By the way, frågar här på bloggen också, vilken hårfärg ska jag ha, göra det ljust eller ha kvar det mörkt?
 
Funderar om ja har mörkt ett tag till iaf, åsså sen mot sommaren gör ja de ljust?
 
 

Postat av: Cassandra

sv: Sätt bara in ganska mycket frusna hallon i en mixer tillsammans med ca. 1 ½ dl vaniljyoghurt och en banan, och så mixar man det bara till en ren röra eller nåt :D

Jag tycker förresten att du passar skitbra i både mörkt och ljust hår, men att du kan ha kvar det bruna ett tag till och sedan kanske färga tillbaka till blont till sommaren som du säger! ;)

2013-01-27 @ 19:42:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: