I will give to you the love you seek and more

Hei!
 
Är otroligt trött, höll på å somna på varenda lektion typ, ville bara dö. 
 
Sitter å ser på nordnytt om innebandy saken, känner ju nåra som spelar där osv.. men så sjukt! En tränare ska ju förfan it hålla på så.. herregud.. stackars grabbsen, synd att det gick som det gick då..  tror dock det skulle gått bättre för dom om it tränaren var som han var...
 
-
 
Å just nu sitter ja å laddar ner det nya avsnittet av pll, shiit! Är nervös, min favvo serie ju! Undra vad som kommer hända nu.. ahh, som jag längtat att det ska börja om!♥ 
 
Sen ska jag lägga mig tidigt (seriös den här gången)  Eller kanske ta en powernap? Får se!
 
Åjustja! Vi ska håller på å beställa klasströjor i klassen! Va kuuul, längtar tills de kommer :D då ska ni få se på nå vackert..
Ni får nöja er med det här inlägget för ikväll
 
Ha de braa yooyo, Puuuss!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: