Now hush little baby, don't you cry everything's gonna be alright

Heihei!
 
Har varit en jävligt jobbig helg, men det ska gå bra när jag har mina guldklimpar till vänner♥
 

Ja det är slut mellan jag och jesper å ni behöver inte hålla på å fråga en massa eller sprida rykten, tack på förhand!
 
men istället för att skriva en massa tråkiga saker så tänkte jag berätta om gårdagen!
 
-
 
Jag Agnes och Jonte var hos Anton och såg film igår, den va jätte läskig.. kände inte för att gå ut sen.. Men iaf, sen då vi gick ut så bankade först nåra på rutan i ett hus nära då vi stog, sen kom de ut en kille och en tjej som hade fest där haha, dom var huur trevliga som helst! Stog å prata me dom ute i kylan aslänge om himmel och jord, trevligt att lära känna lite nya personer sådär random :)
 
Efter det så gick jag och Agnes ner till Jocke och var där å töntade oss.. vi va så trötta att vi blev för mycke haha :(
Sen gick vi hem till agnes åsså sov ja där, å idag har jag bara hunnit hälsa på mormor och chillat hemma mest.
 
Ni får bilder från igåår
 
Puss!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: