Självförtroende

 
Den här tjejen ^
 
Hatade sig själv.. det här är i 7an tror jag, hon kunde verka som världens gladaste, men hon ville alltid stå bakom sina vänner, hon hatade varje gång hon tittade sig själv i spegeln. Mitt självförtroende var i botten. Jag kände mig fet,ful och allt. Det här var en av de värsta tiderna i mitt liv, man har ju ofta hört folk som skriver så eftersom dom blivit mobbade, men det har jag inte blivit. Jag mådde dåligt eftersom jag hatade mitt utseende så mycket. Det som var den största orsaken var nog mina enorma ögonbryn, det kanske verkar fånigt för er, men det var som ett hugg i hjärtat då jag kollade på mig själv. Liksom, hur kan jag se ut sådär? Hur jag kunde må så dåligt för en så liten sak. 
 
 
Idag är jag den här tjejen ^
 
Med betydligt mindre ögonbryn, och så otroligt mycket bättre självförtroende.
Idag är jag nog i gruppen av mina vänner som pratar mest, står inte bakom alla andra utan vågar visa mig. Och idag skulle det nog inte spela någon roll om jag hade sådär stora ögonbryn, jag skulle lärt mig att det är så jag ser ut, dock så tyckte jag det blev finare då jag for på salong och fixde det,  men ni fattar. Och jag har också lärt mig att man måste lära sig att förstå att man är vacker. Det skulle jag aldrig göra i 7an på dom tidigare bilderna, ni är vackra. Så istället för att må dåligt som jag har gjort över hur ni ser ut så ska ni sträcka på er och visa folk. Idag låter jag ingen trycka ner mig, får jag en dum kommentar så sköljer jag som bort den. Klart jag blir lite ledsen som alla andra över sånt, men jag har lärt mig att dom nog trycker ner för att dom själva vill känna sig bra. Och klart det är delar av mig som jag fortfarande inte gllar men jag har lärt mig att det är såhär jag ser ut nu. Och jag kunde inte vara nöjdare av vilken person jag är idag, har lärt känna så underbara vänner som gör mig glad varje dag.  Tänkte bara skriva hejn inlägget eftersom jag ville visa er.. hur jag varit och hur jag är idag.  Om bara alla kunde se att dom är vackrare än vad dom tror. Men jag tycker också att vill man operera näsa,brösten eller vad man nu vill så gör det, men gör det för din egen skull.

Postat av: Blondininjan

Så fint och bra skrivet finis, och du var lika vacker då som nu!! Bästa Lina <3

Svar: Love u <3
Lina

2013-01-11 @ 14:45:04
Postat av: malin

Du har alltid varit fin bästa lina<3

Svar: Tack min finafina limpvän <3
Lina

2013-01-11 @ 15:20:55
URL: http://malinkibsgard.blogg.se
Postat av: Anonym

Alltid fin!

Svar: Tack ni förgyller min dag! Kram!
Lina

2013-01-11 @ 20:53:44
Postat av: Cassandra

Håller med föregående talare, som jag ser det på bilderna, så tycker jag att du var riktigt jäkla fin redan då! <3 Alltid kul då självförtroendet höjs, har själv inte alltid haft så bra självförtroende dock, och det kan fortfarande vara så för mig ibland, men det blir ändå bättre! :)

Svar: Naw tack finfina Cassandra! Du är fin överallt så du borde verkligen inte känna dig osäker eller nå! Men det är bra att det blir bättre! Kram!
Lina

2013-01-11 @ 21:24:32
URL: http://cassiiees.blogg.se
Postat av: Anonym

Men du har alltid varit fin ju :D

Svar: Taack va snäll du är! Skriv gärna namn, blir bara glad :)
Lina

2013-01-11 @ 23:28:47
URL: http://Divaj.Devote.Se/
Postat av: Matilda

Jag förstår inte varför du tyckte som du gjorde då! Du var och är jätte vacker. Ta åt dig det!
Jag vet hur det känns, jag är glad att fått bättre självförtoende! Det är nog något vi alla måste förbättra. Inklusive mig själv! Kände ungefär likadant för några år sen, men nu är det skönt att vara kvitt det.
Ha det bra Lina! ;)

Svar: Tack fina Matilda! Du är lika fin som du alltid varit, kram! :)
Lina

2013-01-14 @ 22:40:08
URL: http://matildafernberg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: