Svenska rivieran

hejsan!
 
Sitter å soffan å ser svenska rivieran, å ska nog gå å ta mig nå käk snart. Å ikväll blire nog lite ta det lungt kväll, typ med ansiksmask osv.. behöver slappna aav
 
Har gått omkring så mycket tankar i huvudet så det sprängs snart, men jag är glad iaf, å de är det viktigaste :)
 
håller även på att ladda ner nya pll avsnittet! Loove
 
Finns it så mycket att berätta, på skolan spelar vi en engelska pjäs, Hamlet, vetit om ni vet vad den handlar om men ja haha, de är grymt kul ändå! Får oss ett gott skratt under svärd fighterna osv.. å jag ska vara Ofelia, hamlets kärlek typ.. haha hon är typ ett emo å gråt hela tiden hahah kan it sluta skratta
 
 
Hörs kanske sen puss!
Arg anka, mitt kännetäcken typ ahhaha fast jag som är så glad hela tiden :( 

Postat av: Anonym

anka anka anka

Svar: Veet :( Gillar ducklips..tyvärr
Lina

2013-01-16 @ 21:00:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: