i need your love

Halloj!
 
Kn ju lika gärna ge upp med att försöka blogg varje dag, bloggar istället då jag kan. Har bara så mycket att göra, saker att hitta på så varför då sitta framför en dator och blogga då man kan vara ute å leva!
 
Fredag: Åt me klassen, var super trevligt! Sen gick vi tjejer till badhusparken och tog en massa fina bilder, kommer sakna min klass♥ sen var ja me paula, oskar å jocke, vi badade osv sen for ja till jockes stuga å där sov vi, somna typ 4.
Lördag: Vaknade 11 för att fara till PHB med paula,oskar,emil,dennis! Det var askul! Sen på kvällen fixade jag och paula oss till hög musik och gick sedan ner på stan å vandrade. Sen hämtade jocke å oskar upp oss å vi for till jocke sen sov ja hos paula!
 
Och ikväll sover jag hos jocke eftersom vi ska vara i stan med klassen kl10 och går ingen senare buss än 8, haha har inte sovit hemma på hela helgen.. Men har vart en bra helg iaf!
Har alla bilder i mobilen så ni får några instagrambilder!
 
På fredag är det examen och i veckan v'äntar bara roliga saker, awsome.
xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: