Ihhh!

Heeejj!
 
Idag har vi 535 visningar på youtube, på en dag! Är glad att så många gillat och delat videon, ett stort tack till er allihopa!
 
-
 
Har lagt ut papper över hela mitt golv och ska snart börja måla över de fula rosa väggarna! Istället ska de bli vita! Sen ska det nog bli en tripp till ikea framöver å köpa lite nya saker till rummet, känns otroligt skönt att det äntligen ska bli som jag vill att de ska se ut! Annars så är mitt huvud som bly och jag taggar inte ännu en skolvecka, dock så har vi friluftsdag imorgon så de är ju lite roligt iaf, då ska vi på vallsberget, så ska nog fara å handla lite saker å ha med mig till imorgon! ^^
 
Ska titta på lite film nu och bre över mig med en tjock filt, ha en mysig söndag!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: