Please don't judge me and i won't judge you

Hei!
 
For och hälsade på min sjuka mormor idag, det blir bara sämre och sämre.. men vi försöker väl hålla leendet uppe.
-
 
Sen har jag suttit i solen mest, for en sväng på vallsberget och hämtade lillebror, fått påskägg. Och ikväll står gomiddag på menyn, påskmat!♥ Älskar rostbiff och mimosasallad hehe, efter jul då det var julmat kvar så var det typ det enda jag åt i typ en vecka.. :$
 
Sen har jag inga planer, blir väl att slå på någon film och allmänt mysa, och tänkte kanske ta en " ta hand om mig kväll" med ansiksmask osv, de lät mysigt!
Har föresten glömt att önska er allihopa en riktigt bra påsk så nu gör jag det! 
 
Ha det bäst!
xoxo

Postat av: aina [fotoblogg]

Glad Påsk! :)

2013-03-29 @ 16:25:52
URL: http://ainaphoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: