Vi står på vannski

Bra dag, lyssnade på.. Oj pinsamt minns inte vad han hette.. men killen som skrev boken om zlatan iaf haha!
Sen såg vi pretty woman och pratade med elisabeth sen fick vi sluta!

Har nog aldrig fått så mycket beröm förut, det har aldrig varit nog bra liksom, och nu.. trodde jag skulle ramla av stolen i shock haha! Kändes så bra! En riktig självförtroende kick!
 
Nu ska jag finslipa min bokrecention sen lämna in den, och klockan 8 ska jag nog släpa mitt lata arsle till Öjebyn där vattengyma står på schemat! Paula frågade om jag ville följa och tyckte det kunde vara bra! 
Har blivit så jävla lat att jag skäms, usch nu måste jag verkligen börja träna mer!
 
Det var allt för mig pusshej!

So true
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: