Hipbones or pizza?

Hallådär!
Idag hade jag och hanna oss en intressant konversation, kom in på bilden ni ser nedan och vi som bara
" ANTAGLIGEN PIZZA VAFAN"  vem vill se ens ha en massa ben som sticker ut ur kroppen? Varför har vikt blivit så stort i samhället, att man måste se ut så sådär osv. Tycker det är en stor skillnad på att vara smal och vältränad, som ni ser på andra bilden här nere. Är man vältränad är det iaf snyggt och hälsosamt, hur hälsosamt kan det vara att vara så där smal, ben som sticker ut.. 
Skulle nog aldrig kunna gå på en diet för att bli smal, dock så kan jag träna men!
Tycker att man ska leva nu, vill du äta nånting så ät det, vill du göra nånting så gör det för man vet aldrig när livet tar slut! Sluta tänk " nä men kan it äta de där då blir jag tjock" Gör vafan du vill det är ditt liv och DU som känner om du mår bra, mår du bra av att äta och saker så skit i idealen för det enda viktiga är igentligen du själv.
Nu har jag varit nog poetisk för idag! Tack för mig! :)

☼diet. fitness. health.☼ | via Tumblr




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: