Svenska hollywood fruar

Sitter och ser pogrammet nu och tänkte skriva lite vad jag tycker om de olika fruarna!
 
Britt Ekland



Gillar henne! Hon verkar så cool, hon har varit med i "spelet" länge och är som en äkta hollowood fru, hon säger exakt vad hon tycker och det gillar jag! 
 
Gunilla Persson
 


Ja vad kan man säga.. hon är ju sjuk.. på riktigt. Dock rolig att se på men ojojoj. Fattar inte riktigt, jag hoppas verkligen att hon inte är sådär konstig i verkligheten för då blir jag verkligen rädd haha, vissa saker hon hittar på är ju så sjuka!!
 
Siv Cotton

 
Hon är lite frän, ganska ungdomlig och har bra klädsmak tycker jag! Dock blir hon lite too mutch ibland.Då hon pratar om sex och allt sånt då hon har en dotter som inte är så gammal...  Men hon är härlig!
 
Maria Montezami
 
 
Ja finns inte så mycket att säga om Maria förutom att jag gillar hon! Kommer inte på något dåligt att säga, hon är glad och härlig! Skulle vara kul och träffa henne i verkligheten faktiskt!
 

 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: