When you walk away nothing more to say

tjäna!
 
Vaknade med världens dunkande huvudvärk och mådde illa, så blev att stanna hemma, hade feber igår morse men det försvann sen! Nu ska jag och mami slå på iron man 3! Den är bra! Såg den på bio :)
 
Imorgon SKA jag iaf på skolan! Skiter i hur jag mår haha, då har vi lekar å picknick med handels 3:or! Det blir spännande! Sen slutar vi 1!  Och på kvällen far jag bort till nybyn å är med robin! ^^
 
Jaja vi höres!
Justja! Dansen var ju igår, såå kul! Och såå jobbigt haha, träffade saknade personer osv, vi har blivit en stor grupp, 24 stycken om ingen slutar nudå!

 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Linnéa Alpsten

Krya på dig!! :D

Svar: Thanks sweetie!
Lina

2013-09-05 @ 19:35:23
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: